Přílohy | |
Zaplavené komunikace |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tok |
Staničení |
Název |
Popis |
Záplava při |
Přeliv |
Min. kóta *) |
0,961 |
most Rokycany III. |
most u keramiky B&B (bývalý autoservis) |
Q100 |
33 |
361,45 |
|
0,751 |
most Rokycany II. |
lávka pro pěší k RD č.p. 159 (Veselý) |
Q5 |
16 |
359,51 |
|
0,686 |
lávka Rokycany III. |
lávka pro pěší u Skautské louky |
Q5 |
27 |
359,01 |
|
0,403 |
lávka Rokycany II. |
lávka u mostu pod nemocnicí u plaveckého stadionu |
Q20 |
12 |
358,75 |
|
0,394 |
most Rokycany I. |
most pod nemocnicí u plaveckého stadionu |
Q5 |
0 |
358,13 |
|
0,245 |
lávka Rokycany I. |
lávka pro pěší k plaveckému areálu (u kapličky) |
Q20 |
1 |
357,55 |
|
21,217 |
lávka Rokycany V. |
lávka u ulice Práchovna |
Q20 |
46 |
364,47 |
|
20,842 |
lávka Rokycany IV. |
lávka pro pěší pod železničním viaduktem |
Q100 |
4 |
362,25 |
|
20,420 |
most Rokycany V. |
most na Pražské ulici – u Normy |
Q100 |
4 |
360,46 |
|
20,233 |
lávka Rokycany III. |
lávka pro pěší Na Pátku |
Q100 |
34 |
359,21 |
|
20,018 |
most Rokycany IV. |
most v Soukenické ulici |
Q20 |
53 |
357,5 |
|
19,620 |
lávka Rokycany II. |
lávka pro pěší u fotbalového stadionu |
Q20 |
30 |
356,05 |
|
29,669 |
Propustek |
Betonový propustek pod Sirskou lesní cestou |
Q1=0,85 |
12 |
507,24 |
|
27,156 |
Propustek |
Polní betonový most - 2x roura v Kařízku |
Q20=5,98 |
8 |
467,02 |
|
27,019 |
Propustek |
Silniční betonový most - 2x roura v Kařízku |
Q10=4,25 |
1 |
464,74 |
|
26,938 |
Propustek |
Silniční betonový most v Kařízku |
Q50=8,88 |
27 |
464,98 |
|
26,921 |
Propustek |
Propustek pod hospodářským přejezdem - betonový v Kařízku |
Q5=2,88 |
2 |
463,39 |
|
26,121 |
Lávka |
Most z dřevěných trámů v Kařízku |
Q2=1,54 |
6 |
453,52 |
|
25,853 |
Propustek |
Kamenobetonový hospodářský přejezd v Kařízku |
Q1=0,85 |
10 |
451,59 |
|
23,857 |
Most |
Silniční železobetonový most v Kařezu |
Q10=7,09 |
8 |
442,12 |
|
23,362 |
Most |
Silniční železobetonový most v Kařezu |
Q50=14,8 |
13 |
440,97 |
|
22,610 |
Most |
Silniční železobetonový most v Kařezu |
Q100=19,3 |
10 |
439,25 |
|
21,456 |
Most |
Dvojpolový železobetonový silniční most |
Q50=27,2 |
25 |
433,18 |
|
19,086 |
Most |
Betonový prefabrikovaný most ve Zbirohu |
Q5=8,85 |
16 |
419,53 |
|
18,028 |
Most |
Dvoupolový železobetonový silniční most ve Zbirohu |
Q100=35,5 |
14 |
417,25 |
|
16,791 |
Most |
Jednopolový železobetonový silniční most ve Zbirohu |
Q50=27,2 |
29 |
400,81 |
|
16,422 |
|
Kamenný most Zbiroh |
Q100=35,5 |
5 |
396,15 |
|
15,076 |
Most |
Most betonový s ocelovými nosníky v Přísednici |
Q100=35,5 |
13 |
373,86 |
|
14,779 |
Most |
Jednopolový železobetonový silniční most v Přísednici |
Q100=35,5 |
11 |
369,04 |
|
12,846 |
Mostek |
Jednopolový železobetonový most v Třebnušce |
Q10=21,2 |
20 |
352,35 |
|
12,840 |
Mostek |
Jednopolový železobetonový most v Třebnušce |
Q10=21,2 |
21 |
351,84 |
|
8,840 |
Mostek |
Most dřevěný na ocelových nosnících v Ostrovci - Lhotce |
Q20=29,7 |
42 |
322,35 |
|
6,626 |
Most |
Jednopolový železobetonový most v Ostrovci |
Q10=29,4 |
7 |
307,04 |
|
5,985 |
Mostek |
Jednopolový ocelodřevěný most v Ostrovci |
Q5=19,9 |
10 |
303,13 |
|
0,396 |
Mostek |
Panelový propustek (brod) - Skryje |
Q2=10,6 |
20 |
253,19 |
*) Min. kóta = nadmořská výška dolní hrany konstrukce mostu nebo úroveň přilehlé komunikace, pokud je níže.
Záznamy jsou tříděny podle názvu toku, dále sestupně podle staničení (říční kilometry) a pokud není staničení uvedeno, tak podle názvu profilu. Kompletní údaje jsou k dispozici ve výpisu z databáze. Přeliv je teoreticky předpokládán při stoupnutí hladiny k dolní hraně konstrukce mostu nebo k úrovni přilehlé komunikace, pokud je níže a je pro výpočet známa.